Nieuws


Bezoek All4Home en blijf als eerste op de hoogte van de najaarstrends

Een bezoek aan All4Home is meer dan ooit de moeite waard. Al onze exposanten lanceren tijdens de beurs immers hun nieuwigheden op de Belgische markt.

Jolipa presenteert naar goede gewoonte de nieuwe herfst-wintercollectie, waarvan maar liefst 70% aanwezig zal zijn op de beurs. Ook de nieuwe collectie ism ‘Wonen Landelijke Stijl’ zal tijdens All4Home in primeur worden voorgesteld. Verder verklapt Jolipa ons dat we dit jaar een ‘witte Kerst’ krijgen. Met de typische chaletstijl in alle kerstdecoratie en goud als rode draad door de hele collectie, kan de kerstperiode niet vroeg genoeg beginnen. Jolipa – stand 11302 – verwacht u!

Ook Chinoh komt verrassend uit de hoek. Tijdens de najaarseditie van All4Home wordt het nieuwe merk Simply D voorgesteld.
Simply D is een trendy merk in decoratiemateriaal; puur en exclusief. Kom de najaarscollectie en zelfs de preview van de voorjaarscollectie 2018 van Chinoh ontdekken op stand 11311.

Op zoek naar leuke hebbedingen voor de feestperiode? Dan moet je bij Groothandel Jori zijn. All4Home is voor Jori hét moment om ‘alle inkopen onder 1 dak’ te doen en dit in een aangename sfeer. Een nieuwe collectie glas en herfstaccessoires in zilver, goud en bronstinten zijn de blikvangers van Groothandel Jori op stand 11309.

En natuurlijk is ook de stand van Quetzales meer dan een bezoek waard.
Met maar liefst 700 nieuwe items per seizoen, vindt u als florist bij Quetzales werkelijk alles. Rood, goud en wit blijven toppers voor kerst en ook artikelen met een knipoog naar de natuur zijn onmisbaar in uw najaarscollectie. Stand 11410

Word exposant

Wilt u exposant worden? Contacteer ons voor meer informatie en een aangepaste offerte. U kan zich ook hier registeren waarop wij vervolgens contact met u opnemen.

Volgende editie van 27 tot 29 augustus

De kogel is door de kerk: in 2017 gaan we voor 1 sterk inkoopmoment tijdens All4Home van 27 tot 29 augustus. Het enige echte moment in 2017 om ideetjes op te doen. Deze editie zal ‘sterk’, ‘kort & krachtig’ en ‘no nonsense’ zijn waar de exposant zich ten volle kan richten op wat echt telt: klanten en prospecten ontvangen.

Vernieuwde website

Een nieuwe lente, een nieuw begin! En de lente van All4Home dient zich nu al aan in de vorm van een vernieuwde website. Want zeg nu zelf, wie houdt er niet van nieuw?